Η εκπαίδευση είναι φιλολογικής φύσεως και αφορά μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Πρόκειται για διαφοροποιημένη διδασκαλία με βάση τις ανάγκες και το μαθησιακό προφίλ του κάθε μαθητή. Για μας δεν υπάρχει «κακός μαθητής», αλλά μαθητής που λειτουργεί ως ξεχωριστή οντότητα και μέσα από τις τεχνικές Coaching και Συμβουλευτικής εμπνέεται, αποκτά κίνητρα γνώσης, επιτυχίας και κυρίως ευτυχίας. Σκοπός δηλαδή είναι να αναδειχθεί η αξία του στο μαθησιακό περιβάλλον με βασικές παραμέτρους τα ενδιαφέροντα του μαθητή, το μαθησιακό του προφίλ και την ετοιμότητά του.
«Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ένας συνολικός τρόπος σκέψης για τους μαθητές, τη διδασκαλία και τη μάθηση με γνώμονα ότι ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστή οντότητα και πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα».
(Tomlinson, 2001)
Αντικείμενα Διδασκαλίας
Οι Ανθρωπιστικές Σπουδές είναι το αντικείμενο διδασκαλίας μας!
● Αρχαία Ελληνικά
● Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία
● Ιστορία
● Έκθεση
● Λατινικά
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
√ Βαθιά κατανόηση των Αρχαίων Ελληνικών
√ Ουσιαστική κάλυψη κενών
√ Προετοιμασία για το Λύκειο
Αρκετοί μαθητές νιώθουν δυσαρέσκεια με τα Αρχαία Ελληνικά! Ο λόγος τις περισσότερες φορές είναι η λανθασμένη εκπαίδευση και τα κενά που δημιουργούνται στην πορεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φαίνονται δυσνόητα και να απορρίπτονται.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ όμως είναι μία…
Τα Αρχαία Ελληνικά δε θέλουν κόπο, αλλά τρόπο και συγκεκριμένη μέθοδο προσέγγισης. Έτσι γίνονται πολύ εύκολα και αγαπητά!
Η Α΄ Γυμνασίου είναι μια πολύ σημαντική και καθοριστική εκπαιδευτική χρονιά, καθώς είναι η πρώτη επαφή με το συγκεκριμένο μάθημα, μπαίνουν οι βάσεις και το δικό μας στοίχημα είναι οι μαθητές να απολαύσουν αυτό το ταξίδι των λέξεων στη γλώσσα μας.
Η εκπαίδευση του μαθήματος στις τάξεις του Λυκείου γίνεται με βιωματική προσέγγιση κατά κύριο λόγο.
Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος στην Α’ Λυκείου, ο Δικανικός Λόγος του Λυσία στη Β’ και η ΜΑΓΕΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας στη Γ’ Λυκείου παρουσιάζονται στο μαθητή με μοναδικό τρόπο και μένουν αξέχαστα στη μνήμη.
Μάθε εδώ τα οφέλη της βιωματικής εκπαίδευσης
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
√ Βασική εμβάθυνση σε φιλοσοφικούς όρους και στόχους
√ Βιωματική εκπαίδευση
√ Ολόπλευρη προσέγγιση των κειμένων της ύλης
Έπειτα η γοητεία του Αρχαίου Αδίδακτου Κειμένου ( Άγνωστο) είναι το μάθημα που θα επιβεβαιώσει τη γνώση στα Αρχαία Ελληνικά.
ΙΣΤΟΡΙΑ
√ Κατανόηση κειμένου-βιβλίου
√ Βιωματική εκπαίδευση
√ Σωστή αντίληψη και προσέγγιση πηγών
Όσο πιο βιωματική τόσο πιο κατανοητή!
Ο καθιερωμένος τρόπος της «παπαγαλίας» είναι αυτό που απομακρύνει τους μαθητές από αυτό το υπέροχο μάθημα! Η αποστήθιση είναι δυστυχώς κάτι που απαιτείται από τους εξεταστές!
Στο myCPA όμως η αποστήθιση είναι μια εύκολη υπόθεση, αφού πρώτα οι μαθητές έχουν κατανοήσει και βιώσει τα ιστορικά γεγονότα.
Το μεγαλύτερο κέρδος είναι όταν βλέπεις τους μαθητές να ανυπομονούν για το μάθημα της Ιστορίας!
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
Αν δεν υπήρχε η αρχαία ελληνική γραμματεία, δε θα υπήρχε η άνθιση των γραμμάτων στους Λατίνους.
Οι Ρωμαίοι δανείστηκαν το ελληνικό αλφάβητο, εμπνεύστηκαν και επηρεάστηκαν από τις τέχνες και τα γράμματα των Ελλήνων με αποτέλεσμα να αναπτυχθεί ο πολιτισμός τους. Αξίζει επομένως να γνωρίσουμε τη δική τους γραμματεία και λογοτεχνία!
Το μάθημα έχει τις απαιτήσεις του, αλλά θεωρείται εύκολος στόχος των μαθητών και φυσικά δικός μας!
ΕΚΘΕΣΗ
Οι μαθητές διδάσκονται την τεχνική της Έκθεσης ήδη από τις τάξεις του Γυμνασίου. Στο Λύκειο ο διαφοροποιημένος τρόπος διδασκαλίας κάνει τους μαθητές να μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται τις αρχές της Έκθεσης, τους γλωσσικούς κανόνες, την έκφραση και έρχονται σε επαφή με τόσο πολλά θέματα που η προσέγγιση στην πορεία γίνεται με πολλή οργάνωση και επιτυχία!
ΑΤΟΜΙΚΑ
Η διάρκεια των μαθημάτων αντιστοιχεί στα 60΄ και η εκπαίδευση γίνεται με βάση το μαθησιακό προφίλ και τις ανάγκες του κάθε μαθητή.
ΟΜΑΔΙΚΑ
Η διάρκειά τους αντιστοιχεί στα 60΄ και αφορά τμήματα 4-5 ατόμων χωρισμένα με βάση το μαθησιακό προφίλ των μαθητών και τις ανάγκες τους.
«Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του κι όταν πια του έχει διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή να φτιάξει δικές του γέφυρες».
Νίκος Καζαντζάκης