● Κιναισθητικός
● Λεκτικός
● Οπτικός
● Ακουστικός
● Ενδοπροσωπικός
● Διαπροσωπικός
Αφού ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, γιατί να μην έχει και διαφορετικό τρόπος διαβάσματος;
Είναι λάθος να πιστεύουμε πως όλοι μπορούμε να μάθουμε με τον καθιερωμένο τρόπο που μας έδειξαν στο σχολείο. Η λανθασμένη αυτή λογική είχε και έχει σαν αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να απογοητεύονται, να χάνουν την πίστη στον εαυτό
τους, επειδή δεν μπορούν να αποδώσουν κι έτσι εγκαταλείπουν πρόωρα τα όνειρά τους.
√ Μαθαίνω τον προσωπικό τρόπο διαβάσματος
√ Οργανώνω αποδοτικά τον χρόνο διαβάσματος
√ Μειώνονται οι εντάσεις και οι καυγάδες με την οικογένεια
√ Υπάρχει γρήγορη απόδοση και γρήγορα αποτελέσματα
√ Δε χάνω την πίστη στον εαυτό μου και συνεχίζω να διεκδικώ και να πετυχαίνω τους στόχους μου χωρίς να χάνω την αυτοπεποίθηση και την πίστη μου
Οι συνεδρίες είναι ατομικές.
Στην πρώτη συνάντηση ο μαθητής πραγματοποιεί το Τεστ και συζητά ό, τι τον προβληματίζει με τον Σύμβουλο.
Στη δεύτερη συνάντηση γίνεται διεξοδική ανάλυση των αποτελεσμάτων του Τεστ. Στο σημείο αυτό ο μαθητής αντιλαμβάνεται το μαθησιακό προφίλ στο οποίο ανήκει και λαμβάνει τις πρώτες συμβουλευτικές και κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο που πρέπει να διαβάζει.
Στόχος των συναντήσεων είναι ο μαθητής να βρει τον τρόπο διαβάσματος, ώστε να ανταποκρίνεται στις μαθησιακές απαιτήσεις και να αυξήσεις τις σχολικές του επιδόσεις. Έτσι, θα εστιάσει περισσότερο στους στόχους του, θα ανέβει η αυτοπεποίθησή του και το αποτέλεσμα θα τον δικαιώσει!
Το myCPA με τη διεξαγωγή τεστ βοηθά τον κάθε μαθητή να οργανώνει το διάβασμα όπως ακριβώς του ταιριάζει και τον οδηγεί στην πραγματοποίηση ουσιαστικών στόχων.
* Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται αποκλειστικά με βάση το μαθησιακό προφίλ του κάθε μαθητή.