Στην πρώτη συνάντηση ο μαθητής πραγματοποιεί το Τεστ και συζητά ό, τι τον προβληματίζει με τον Σύμβουλο.
Στη δεύτερη συνάντηση γίνεται διεξοδική ανάλυση των αποτελεσμάτων του Τεστ. Στο σημείο αυτό ο μαθητής αντιλαμβάνεται το μαθησιακό προφίλ στο οποίο ανήκει και λαμβάνει τις πρώτες συμβουλευτικές και κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο που πρέπει να διαβάζει.
Στόχος των συναντήσεων είναι ο μαθητής να βρει τον τρόπο διαβάσματος, ώστε να ανταποκρίνεται στις μαθησιακές απαιτήσεις και να αυξήσεις τις σχολικές του επιδόσεις. Έτσι, θα εστιάσει περισσότερο στους στόχους του, θα ανέβει η αυτοπεποίθησή του και το αποτέλεσμα θα τον δικαιώσει!